Lansarea primului ecran LED transparent din România - Daescu Bortun Olteanu
PR, Agentie, Daescu Bortun Olteanu
15952
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15952,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-14.0,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Lansarea primului ecran LED transparent din România

About this project

Client: The Light One, dezvoltator River Development

Data: 20 iunie, 2019

Locație: clădirea The Light One, București

Participanți: 150 de participanți (reprezentanți ai mediului de business, principalii brokeri imobiliari, reprezentanți ai celor mai importante agenții de media & advertising)

 

Context:

The Light One este prima clădire de birouri din ansamblu The Light, dezvoltată de compania River Development. Clădirea are o suprafață închiriabilă de 21,653 metri pătrați și un regim de 11 etaje. Proiectul The Light One se distinge pe piața din România datorită mixului de funcționalități, designul modern și minimalist, eficiența costurilor și conceptul de green building. 

Unul dintre cei mai importanți diferențiatorii ai proiectul The Light One este ecranul LED transparent amplasat pe fațada clădirii, cel mai tehnologizat ecran exterior din România. Tehnologia din spatele ecranului, furnizată de compania TPS Engage, permite contextualizarea reclamelor în funcție de informații generale (vreme, momentul zilei, ziua săptămânii), dar și în funcție de datele clientului (vânzări, sezonalitate etc.), totul fiind automatizat. 

Amplasat la etajul 9 al clădirii The Light One, pe o suprafață de 108mp, ecranul beneficiază de setări avansate de contrast și luminozitate, astfel că este perfect vizibil și în timpul zilei. Având un nivel de transparență de 87%, asigută o vizibilitate optima și pentru cei care operează în cladire. 

În cadrul evenimentului, speakerii au punctat aspecte legate de noutatea și performanțele tehnologiei din spatele ecranului, dar au vorbit și despre tendințele din domeniul real-estate: 

“Știm că astăzi tendințele din real-estate și mai ales din segmentul office sunt extrem de competitive și fiecare dezvoltator încearcă să vină cu inovații care să răspundă nevoilor clienților actuali. Trăim într-o epoca digitală în care tehnologia transformă fiecare industrie – vorbim de clădiri inteligente, mașini autonome, smart home sau smart city. Acest ecran nu va avea doar o funcție decorativă impresionantă, ci poate reprezenta pe termen mediu și lung o oportunitate unică și eficientă de promovare pentru clienți și, nu în ultimul rând, o sursă sustenabilă generatoare de venit pentru noi. Trendul ecranelor digitale inteligente este deja recunoscut pentru potențialul său prin premiile obținute și datorită investitorilor care au crezut în el. Asistăm la o premieră românească ce are potențial de viralizare la nivel internațional și ne bucurăm că am putut realiza acest parteneriat”, a spus Sorin Vișoianu, CEO al River Development. 

Sergiu Gruiță, CCO al TPS Engage a pus accent pe dubla premieră marcată prin parteneriatul dintre River Development și TPS Engage:

“The Light One aduce pe piața din România o dublă premieră: în primul rând, ecranul amplasat pe clădire este primul ecran transparent din țară, iar prin parteneriatul cu TPS Engage acesta devine cel mai avansat ecran din punct de vedere tehnologic. Outdoor-ul, și mai ales outdoor-ul digital, se va schimba drastic în următorii 5 ani. Acesta are avantajele tehnologiei și experienței din marketing-ul online, dar și beneficiul că nu este la efemer sau ignorabil, ci este parte din <<viața orașului>>.”