Lansarea oficială de presă glo™ în România - Daescu Bortun Olteanu
PR, Agentie, Daescu Bortun Olteanu
167
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-167,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-14.0,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Lansarea oficială de presă glo™ în România

About This Project

Client: British American Tobacco

Data: 17 Ianuarie, 2018

Locație: Mezanin, Palatul Universul, București

Participanți: 50 de jurnaliști din presa centrală generalistă și de economic

Rezultate: 51 de materiale media cu un reach aproximativ de 1.7 milioane

 

Context:

glo™ este cel mai nou produs de nouă generație din portofoliul companiei British American Tobacco care încălzește, nu arde tutunul. România a fost a șasea țară la nivel mondial și prima din Uniunea Europeană unde compania a ales să lanseze produsul, după Japonia, Rusia, Canada, Elveția și Coreea de Sud.

 

Evenimentul de lansare și-a propus să introducă produsul în rândul publicului marg prin intermediul reprezentanților mass-media, punând accent pe caracteristicile de utilizare, potențialul de risc redus dovedit prin studii științifice și informații cu privire la investiții și rețeaua de distribuție.

 

Concept: SCIENCE NOT FICTION

 

Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional. Pentru o zi, am reprodus în spațiul Mezanin (Palatul Universul, București) laboratorul de cercetare și dezvoltare al British American Tobacco din Southampton, Marea Britanie, locul în care glo™ a fost creat sub îndrumarea a peste 100 de oameni de știință.

 

Pereții s-au transformat în spațiu de expoziție pentru cele mai recente teste și studii desfășurate de companie în domeniul produselor de nouă generație din tutun, o mașină de testat tutunul a fost redată prin butaforie și explicații video, iar compendiile științifice cu ultimele rezultate în domeniu au fost puse la dispoziția jurnaliștilor spre consultare.

 

Conceptul ales a avut ca principal obiectiv să susțină caracteristicile de risc redus al produsului prin dovezi științifice, dată fiind noutatea lui pe piața din România și controversele prezente în spațiul public cu privire la produsele din tutun.

 

Produsul a putut fi încercat de către participanții fumători adulți într-un spațiu care a redat atmosfera relaxată a unui living de interior sub îndrumarea echipei de ambasadori.

Principalii vorbitori au întărit conceptul ales prin expertiza profesională:

 

Christopher Proctor, Chief Scientific Officer la centrul de cercetare și dezvoltare British American Tobacco din Southampton, Marea Britanie:

 

„Când am dezvoltat glo™, am vrut să oferim fumătorilor o experiență similară cu cea a fumatului, dar cu un potențial de risc redus față de cel asociat țigărilor. Este cunoscut faptul că arderea tutunului produce multe dintre substanțele nocive asociate fumatului. Deși efectele pe termen lung asupra sănătății trebuie evaluate în continuare, cele mai recente studii arată că glo™ produce cu aproximativ 90% până la 95% mai puține toxine decât țigările*”, a spus Christopher Proctor, Chief Scientific Officer, British American Tobacco.

  • Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director:

 

„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”.

 

Asli a vorbit și despre caracteristicile unice ale produsului – un singur dispozitiv, un singur buton, o încarcare care susține 30 de sesiuni consecutive și alte informații utile privind dezvoltarea rețelei de marketing și retail pentru promovarea noului produs pe piața din România.

În prezent, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul dedicat din Băneasa Shopping City din București și prin rețeua de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile și în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

 

Peste 1.7 milioane de oameni au avut șansa să afle despre glo™ în urma materialelor de presă generate de eveniment.

Date
Category
Business